maandag 24 januari 2011

Maandag

Vanmorgen eerst gebrunch bij Moomba Beach.
Het was erg lekker en voor herhaling vatbaar. Mijn vader wil nog wel een keertje hiernaar toe.
Wie weet wat er nog gebeurt deze week.










Zoals hiernaast te zien is, waren niet alleen wij aan het eten. Maar ook de vogeltjes vinden het eten erg lekker.
Hierna is voor mijn moeder het grote avontuur begonnen. Ze heeft in nederland eerst een zwempak gekocht, voor het geval dat ze me misschien meenemen naar het strand. Jawel hoor, zondag worden de plannen voor maandag op tafel gelegd en daar wordt het woord strand al genoemd.



Kijk maar, hier zijn pa en ma niet meer uit het water te branden. Ze genoten er allebei van en ik ook natuurlijk.

Woensdag gaan we snorkelen tussen de mooie papegaaivissen. Ik hoop dat we heel veel vissen zien, grote scholen waar wij lekker tussen mogen snorkelen.







Hier wordt geen ham geslacht, maar de ananas wordt onder handen genomen....


Iedereen denkt dat ik de hangmat moet delen, maar dat valt reuze mee. Het meeste wat ik moet delen is de laptop.
Pa wilde vandaag een smsje sturen met zijn gsm, maar dit lukte niet. Waarschijnlijk te druk op het Arubaanse net. Morgen wordt er een nieuwe poging ondernomen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten