zaterdag 15 januari 2011

Post

Afgelopen woensdag kwam hier de eerste lading post! Overweldigend was het, de brievenbus was gelijk gevuld. En daarna is onze buitendeur volgeplakt met kerstkaarten!!! De post is hiet niet zo trouw in het bezorgen. De eerste kaart was op 16 december afgestempeld in Nederland en kwam hier op 12 januari aan. Hou hier rekening mee met het versturen van post vanuit Nederland.

Gisteren kwam de post weer met de volgende lading, maar deze was een week later in Nederland gestempeld, dus deze heeft er drie weken overgedaan. We verbazen ons nergens meer over, tegenwoordig. Het zal me overigens niets verbazen dat als de post de volgende keer komt, dat er maar drie dagen tussenzitten....

Ik wil jullie allemaal dank zeggen voor het meeleven vanuit het koude, natte Nederland, dat doet ons erg goed. Voor de smsjes, telefoontjes, de gesprekken via skype, de emails, maar ook de hartverwarmde reacties op onze weblog.
Collega's in Nederland het kerstkado was een superverrassing, we hebben de envelop echt op kerstopengemaakt. Mashi danki!!

Verder heb ik ook nog nieuws, wanneer heb ik dat nu niet?
Over 5 dagen hopen mijn ouders te komen naar Aruba, erg gezellig en we hopen op een mooie tijd. Danielle en ik hebben al een heel programma bedacht van wat we deze dagen allemaal willen doen. Ik denk dat de tijd te kort is om alles te kunnen laten zien van het "grote" eiland.

Ik hou jullie op de hoogte van de verdere plannen.

1 opmerking:

  1. Wat fantastisch dat je ouders komen zeg!! Wens jullie een giga fijne tijd toe!!

    BeantwoordenVerwijderen