donderdag 6 januari 2011

Uitzichtpunt


Het is weer tijd voor wat nieuwe foto's op de weblog.

Ik wens iedereen nog een goed Nieuwjaar. Bon Ana!



Deze foto's zijn bij de WEB gemaakt (drinkwatervoorziening)





De jaarwisseling heb ik gewerkt. Er lagen niet veel patienten op de afdeling, daardaoor was het redelijk rustig. Jammer genoeg was er aan de kant van het ziekenhuis waar ik werk, niet veel te zien van het vuurwerk, wat op het eiland afgestoken werd. Hier is het niet het moment van 12 uur om vuurwerk af te steken. Het was hier al dagen een herrie met vuurwerk. Overal zag je langs de kant van de weg, grote containers staan waar klap werd verkocht. Inmiddels zijn deze weer wel weggehaald.


Maandagochtend vroeg ben ik met Danielle samen naar het uitzichtpunt geweest, waar zij met de jaarwisseling is geweest. Ook hier moest er natuurlijk weer een fotosessie gemaakt worden. Per dag dat ik mijn fototoestel meeneem, worden er zo een veertig foto's gemaakt. Reken maar uit hoeveel foto's dat zijn aan het eind van ons verblijf hier.



Deze morgen was het erg helder weer, waardoor je over de helft van het eiland kon kijken. De vuurtoren aan de ene kant en Oranjestad met de Hooiberg aan de andere kant.
Op dit punt is het eiland ook behoorlijk smal. Voor je gevoel kan je aan beide kanten de Caribische Zee aanraken...

Doordat alleen de hoofdwegen goed zijn geasfalteerd en de andere wegen verhard zijn, lijkt het eiland groot, omdat je niet hard kan rijden met de auto.




Ik kan u vertellen dat het in het echt veel mooier is dan hier op deze foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten