zaterdag 15 januari 2011

Moomba Beach

Vandaag maar weer eens stranddag ingelast. Het is tenslotte al meer dan 5 dagen geleden dat we naar het strand zijn geweest....

En als je bruin wilt worden en blijven, moet je toch af en toe naar strand blijven gaan.

Van mij zeggen ze toch al dat ik een Arubaantje ben geworden...
Dat belooft wat als ik straks terug ben in Nederland, dan zeggen ze dat ik daar niet meer thuishoor in het "koude" Nederland.


De patienten in het ziekenhuis verbaasden zich erover dat ik in december nog maar drie weken op het eiland was. Zij vonden dat ik niet genoeg Nederlander was, ik had geen blanke huidskleur. Zij vonden dat ik wel op Aruba thuis hoorde...



Vandaag een ander strand geprobeerd. We zijn naar Moomba Beach geweest, dit ligt bij de high-rise hotels, aan de bovenkant van het eiland.

Dit is een gezellig strand, er waait geen zand en er zijn minder golven dan op Eagle Beach en Arashi Beach. Wat ook weer eens prettig zwemmen is.

2 opmerkingen:

  1. hoe bruin dan??? dit vraagt om een foto met bewijs.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hard aan het proberen om 'bruine Andrea' op de foto te krijgen. Maar madam houdt niet zo van foto's laten maken van zichzelf.
    Andrea, je hoort het: komende dagen een fotoshoot van jou!

    BeantwoordenVerwijderen