maandag 17 januari 2011

Bezoek

Er zijn mensen uit Nederland die gehoor hebben gegeven aan onze oproep om "kerstham" te komen eten.
Waarschijnlijk heb je het al wel ergens gelezen of gehoord, maar mijn ouders hopen donderdag te komen. Ze komen eerst een aantal dagen hier op Aruba en daarna vliegen ze waarschijnlijk door naar Costa Rica voor een trektocht. Ik vind het heel geweldig en superleuk dat ze komen.
Ik heb al een heel programma bedacht wat we al die dagen kunnen doen. Ik denk dat de dagen tekort zijn voor wat ik wil. En we moeten het natuurlijk wel op zijn Arubaans doen en geen toeristen spelen. Zij doen alles snel snel en Arubanen doen het poko poko.... en dat doen wij dan ook maar, dat bevalt erg goed. Daar kunnen nederlanders nog wat van leren.
Ook zullen we nog wel een paar keer uit eten gaan, het wordt tijd dat we weer wat vlees op onze botten gaan kweken...

Deze week ons huis nog even ontdoen van alle spinnenwebben en muggen die erin leven...

En wat natuurlijk ook erg belangrijk is, kijken of ik nog wat diensten kan ruilen. Is voor mijn ouders gezellig dat ik vrij ben. En mijn collega's krijgen het dan misschien iets rustiger... De laatste dagen is het druk geweest op de afdeling, met veel zieke patienten en er gebeurt natuulijk ook van alles.
Dat blijkt maar weer, gisteren hebben we van de afdeling verschillende mensen verhuisd, Danielle zit nu in de nachtdienst en er is maar 1 patient op de hele afdeling... Ik begrijp hier totaal niets van, maar dat heb ik al eens eerder geschreven geloof ik. Nu maar even afwachten of het ook zo blijft de komende dagen en komende week nu ik er niet ben.

4 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met je ouders! En poko poko vind ik wel iets om over te nemen......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poko poko is een absolute aanrader! Zeker iets om over te nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zin om poko poko bij Blokker te introduceren. Mag ik er ook Bloko Bloko van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Introduceer het maar op je werk, en kijk wat er van terecht komt...
    Leuke variatie trouwens op poko poko.

    BeantwoordenVerwijderen