vrijdag 21 januari 2011

Bezoek gearriveerd

Gisteren zijn mijn ouders aangekomen op de airport. Dat was een hartelijk welkom na 7 weken elkaar niet gezien te hebben!
Ze hebben een goede vlucht gehad, zijn 0m 6.06 uur pm, arubaanse tijd geland.
We zagen ze heel mooi lopen door de aankomsthal, met ontzettend veel bagage. Het lijkt wel of ze op wereldreis gaan...
Ik ga op reis en neem mee.... 1 grote rugtas en nog allemaal wat kleine tassen met leesvoer voor ons, waar we erg blij mee zijn.
Helaas ben ik nu al voor de derde dag ziek, heb met koorts en een stevige verkoudheid heb twee dagen in de hangmat doorgebracht. Hier kennen ze het principe nog als je je ziekmeldt, moet je dezelfde dag nog melden bij Medwork (de arbodienst). Personeelszaken maakt een afspraak en dan moet je je daar melden. De arts bevraagt en beluisterd je en bedenkt hoe lang je ziek ben en daarna ga je weer werken...
Vanmiddag heb ik mijn ouders bij het reisbureau afgezegd zij wilden nog verder reizen. En het is gelukt, ze gaan nog een paar weken naar Costa Rica. En daarna gaan we waarschijnlijk nog met zijn allen nog een aantal dagen naar Curacao, dan hebben we ook vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten