maandag 21 februari 2011

Rood Arubaantje


Ook hier kan het erg koud zijn. Ik ben zo ontzettend blij met mijn fleecevest.
Het is hier echt afzien in de nachtdienst, het is zo ontzettend koud (dit komt door de airco's). Je probeert je erop voor te bereiden, maar dat valt niet altijd mee hoor.
Om te beginnen neem ik een stel sportsokken mee, 2 uniformjasjes een vest van het ziekenhuis (dit zijn dus al 3 lagen) en dan mijn eigen fleecevest. En mocht het erg koud worden dan wordt er een deken gepakt uit de kast...
Door de meestal rustige nachtdiensten, kan ik ettelijke boeken lezen of digitale fotoboeken maken, als de patienten slapen.

3 opmerkingen:

  1. haha, het wil dus wel lukken met die digitale fotoboeken? Als je terugbent, heb je dat project ook mooi van je takenlijstje af kunnen strepen. Op naar nog een heleboel nachtdiensten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Andrea,

    Ik heb met veel bewondering je foto's gekeken en door je verslagen gesnuffeld! Super leuk allemaal om te lezen dat je het daar goed naar je zin hebt!!
    Geniet er nog van!!

    Groetjes Marieke de Graaf

    BeantwoordenVerwijderen