woensdag 16 maart 2011

Groot geheim...



Voor oplettende lezers wil ik vandaag het grote geheim verklappen, met de bijzondere foto.


9 Maart 2011 staat in mijn geheugen gegrift, dit is een hele bijzondere dag voor mij geweest en nog. Ik heb mijn vriend op deze dag leren kennen. Hij heeft Snapper en is donker van kleur en heeft een zachte snor. En zijn kus is superzacht. Voor herhaling vatbaar... Het is alleen een beetje jammer dat hij ver weg woont, hij woont op 17 minuten vliegafstand van mij. Zijn woonplaats is Willemstad. Hij heeft daar een hele grote ruimte tot zijn beschikking, daar zou ik best wel willen wonen. Lekker warm, het zwembad is dichtbij, maar ook het strand is op loopafstand.

Ik moet wel zeggen dat ik nu van mijn principe ben afgestapt. Ik roep al heel lang dat als ik een vriendje krijg dat ik dat 6 maanden voor mijzelf hou. Maar voor deze bijzondere vriend maak ik graag een uitzondering, ik ken hem nu 6 dagen en dat feit wil ik wereldkundig maken.

Dus lieve mensen, wees gerust ik kom deze keer echt met iemand thuis...

7 opmerkingen:

  1. hahaha, inderdaad zegt 1 foto meer dan 1000 woorden. Hij is geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He hallo,
    Wij zitten samen in de wacht en hebben maar 4 patienten.
    Erg rustig misschien wel net zo rustig als bij jullie.
    Maar, Linda is nog nooit gezoend door een zeeleeuw,
    ze houdt niet van mannen met een snor.
    Het lijkt mij vooral erg kriebelen en vooral een vreemd vis luchtje hebben.
    Wij wensen jullie daar nog een mooie tijd en wij genieten hier van jullie mooie foto's en jullie leuke verhaal. Groet van Linda en Wilma.
    ,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zit je haar geweldig! Ik moest eerst kijken of je het wel was! Leuk hoor, weer eens wat anders!! Gr. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie je wel, Andrea! Ik probeer het je al een hele tijd aan het verstand te brengen: je pony in een soort lok naar opzij doet wonderen. Je krijgt daardoor zowaar een complimentje over je haar. Leuk toch?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is spontaan gebeurd onder invloed van mijn vriendje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat iets spontaan gebeurt is, wil niet zeggen dat het niet voor herhaling vatbaar is. En daarnaast: ik neem aan dat jij als zelfstandige, vrijgezelle en onafhankelijke vrouw toch prima in staat bent om te zien dat een positieve verandering tgv een zekere man niet hoeft te eindigen als die man er niet meer is?

    BeantwoordenVerwijderen