donderdag 31 maart 2011

Update

Het is tijd voor een nieuwe up-date, het is al even geleden dat ik op mijn weblog heb geschreven. Het is niet zo dat ik jullie vergeten ben, maar momenteel gebeuren er geen bijzondere dingen. De auto rijdt weer goed, elke weer maar weer opnieuw voor een "keuring". En elke keer is het weer goed, totdat we natuurlijk weer een keer stil staan met een lege band of een lege accu. Je weet nooit wat er kan gebeuren. De vakantie van Curacao is al weer even geleden. Ondertussen weer veel gewerkt en ook drukke diensten, veel zieke patienten, collega's die extra moesten werken. Hopenlijk ligt deze periode nu weer achter ons. 2 Diensten is het wel leuk dat het druk is, maar meer dan 2 weken achtereen valt niet mee voor ons. Momenteel zijn we ons aan het orienteren hoe we onze volgende reis willen plannen. Hier en daar wat info opgevraagd en nu maar wachten op antwoord en dan de vlucht boeken. De uiteindelijke bestemming zullen jullie tzt wel horen. De dagen gaan hier snel voorbij, nu is er al weer bijna een week voorbij. De regenperiode lijkt grotendeels achter ons te liggen. Het is nu bijna dagelijks strandweer of snorkelweer. Heerlijk, dat is echt genieten. Vorige week ben ik druk bezig geweest om de electriciteit en waterrekening te betalen. Dat valt echt niet mee. Het gaat hier minder goed dan in Nederland met internetbankieren. Ik geloof dat ik 5 keer door de bank ben gebeld. De ene keer een verkeerd rekeningnummer ingevuld. De volgende keer was het referentienummer niet goed. En ga zo maar door. Het is wel goed dat ze het allemaal controleren maar frusterend dat je elke dag opnieuw moet internetbankieren. Het rekeningnummer stond overigens verkeerd vermeld op het afschrift van het waterbedrijf. En bij het nieuwe afschrift staat - je raadt het natuurlijk al - nog steeds het foutieve rekeningnummer. Maar gelukkig heb ik het nog. Morgen maar een poging wagen om de rekening te betalen van de nieuwe maand. Als je het niet doet, wordt je zo afgesloten hoor, voor het kleinste bedrag wat je niet betaald hebt. De buren van ons zouden een rekening van ongeveer 15 arubaanse florin niet betaald hebben. Overigens lag de fout niet bij hun, maar goed. Je hebt er wel ellende van... Tot zover maar weer, binnenkort zal ik er ook weer eens wat foto's opzetten, als ik ze allemaal gesorteerd en uitgezocht hebt. Inmiddels zijn het er honderden.... en dan krijg je nog foto's per post die er eigenlijk ook nog bij moeten. Zitten wel hele mooie foto's tussen. Bedankt! En ik wil iedereen nog bedanken voor de verjaardagskaarten die nu nog steeds binnenkomen!!

4 opmerkingen:

  1. Fijn weer eens een update! Het bleef wel stil aan de overkant! Sterkte met je drukke diensten en geniet van de zee en het snorkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet te hopen dat dit de stilte voor de storm is...
    De zee wordt elke dag helderder en kunnen meer visjes en ook grotere vissen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe komt het dat het meer helder wordt dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meer zon...
    Minder last van de passaatwind...
    Minder regen...
    En omdat het gewoon de Caribische Zee is...

    BeantwoordenVerwijderen