vrijdag 1 april 2011

Costa Rica

Onze grote plannen zijn bijna rond. Over welgeteld 17 dagen vertrekken we naar Costa Rica, morgen of maandag alles nog even boeken en regelen en dan is het rond. Dan kan de voorpret beginnen. Ik hou jullie op de hoogte van de verdere plannen... Ga er nu van dromen.... De plannen zijn nu definitief. Ik moest eerst nog even een nachtdienst ruilen, ook dat is gelukt. Vanmorgen naar het reisburo geweest en daar de reis geboekt naar Costa Rica. Maandag 18 april vertrekken we met een tussenstop in Panama en maandag 2 mei komen we weer terug. Dat is dan "voorlopig" de laatste maand hier op Aruba. Maar daar denken we nu nog even niet aan om eind mei terug te keren naar Nederland. Het bevalt ons hier namelijk erg goed, en we willen hier tot de laatste dag genieten. Voor alle duidelijkheid nog even, ik begreep dat ik hier en daar wat verwarring heb gezaaid. In mei kom ik echt terug naar Nederland.

6 opmerkingen:

  1. Dit is echt een 1 aprilgrap zeker.

    Man, zit al in Aruba, op Curacao geweest en dan nu naar Costa Rica?! Ik geloof d'r niets van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Valt het jullie ook op dat Andrea heel nadrukkelijk zegt dat het VOORLOPIG haar laatste maand hier op Aruba is? Zeg jongedame, wij moeten 's praten! Wat zijn jouw plannen? En waarom hoor ik dit soort dingen altijd via jouw blog en niet als ik naast je zit in de woonkamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, als je elkaar alleen maar in de auto ziet, de laatste dagen heb je wel andere dingen om te bespreken dan dit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mis jullie wel hoor!
    Fijne vakantie alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We moeten maar een afspraak maken om samen te kletsen. Vanavond zijn we voor het eerst sinds dagen weer samen thuis. En daarna gaan we elkaar weer dagenlang alleen in de auto van en naar werk zien. Zullen we dus vanavond gaan babbelen over wat jouw opmerking 'voorlopig laatste maand in Aruba' nou eigenlijk betekent? (En daarbij ligt de nadruk natuurlijk op VOORLOPIG!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan jullie inmiddels vertellen dat we zowaar een gezellig bakje koffie hebben gedronken. Dat mag ook wel nadat we elkaar een week alleen maar zien tijdens de dienstwisseling en in de auto (dat is ook hooguit maar 10 minuten).

    BeantwoordenVerwijderen