donderdag 7 april 2011

Bezoek

Hier weer wat wederwaardigheden van mij. Tot mijn verbazing krijg ik 4 weken na mijn verjaardag nog steeds leuke post, met af en toe een leuke verrassing erbij ingesloten. Zie bijgevoegde foto's. Dit zijn ze nog niet eens allemaal. Ik heb maar een selectie gemaakt.


Op het werk gaat het ook goed, de datum van de verhuizing is inmiddels bekend naar de nieuwe afdeling, woensdag 13 april. Danielle en ik hebben dan late dienst, ben benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Iedereen ziet er wel naar uit. Elke keer wordt het uitgesteld omdat alles nog niet geleverd en/ of aangesloten is. Ik ben blij dat we dat nog mee mogen maken. Op de afdeling is het ook al te merken dat de verhuizing in aantocht is. Het magazijn is al bijna verhuisd, op de afdeling missen er al een paar kasten en je moet soms wat langer zoeken wil je iets kunnen vinden.


Vandaag kregen we voor het eerst gezellig bezoek in ons appartement. Frits en Jantine kwamen met de kinderen. Ik had vanmorgen lekker pannekoeken gebakken, wat een werk zeg. En het hele huis schoongemaakt. Het was super gezellig, Matthias en Eva hebben heerlijk gerend om ons appartement heen en ze konden ook verstoppertje spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten