vrijdag 15 april 2011

Costa Rica voorbereidingen



Het gaat nu wel heel dicht bij komen, de vakantie naar Costa Rica. Maandag hopen we te vertrekken voor 2 weken. We hebben er heel veel zin in om het mooie land te gaan verkennen. Gisteren hebben we alle reisbescheiden via de mail gekregen. Deze rondreis hebben we zelf samengesteld aan de hand van verschillende bouwstenen (via de site http://www.costaricaonline.nl/) en dus is hij op maat gemaakt, we reizen voornamelijk met ons tweeen. Voor geinterresseerde heb ik het reisschema in een document. Mail me maar als je het wil hebben.


Deze week alvast mijn rugtas op proef ingepakt, kijken of hij niet te groot is. Wat blijkt, ik heb zelfs nog ruimte over in mijn rugtas van 6 kilo! Anders had ik echt nog een andere rugtas moeten kopen... Maar deze week heb ik wel iets anders gekocht, mooie slippers. Dit was vanuit praktisch oogpunt, mijn crocs passen nl niet in mijn rugtas. Danielle was zeer verbaasd toen ik vertelde dat ik wilde gaan winkelen omn slippers te kopen.....


In de komende 2 weken probeer ik iets te schrijven op mijn weblog, maar heb geen idee hoe het met de internetcafe's in de jungle gesteld is. Ik neem wel mijn telefoon mee voor noodgevallen: 00297-7474967


Verder heb ik ook nog goed nieuws, de verhuizing op de afdeling is een feit. Ik kan jullie vertellen dat we hier met ons allen lang naar uitgezien hebben. We hebben nu veel ruimte tot onze beschikking heerlijk. Na onze vakan.tie zullen we nog wat foto's van de nieuwe afdeling maken en deze op de weblog zetten.

Ik heb deze week mijn avonddiensten echt afgeteld, ik had er 7 achter elkaar, wat vrij veel is. Zeker met al die drukke diensten van afgelopen week. Ik heb zelfs overgewerkt en dat komt hier bijna nooit voor. Nu 2 dagen vrij, dan nog 2 nachten en dan vakantie!!!


Straks heerlijk naar strand, lekker relaxen met een boek. Weet alleen nog niet naar welk strand.

2 opmerkingen: