woensdag 18 mei 2011

Niet meer poko-poko....

Geen tijd meer om op mijn weblog te schrijven, geen tijd meer om te zwemmen. Dat kan gewoon niet. Wat is er aan de hand?

De laatste week is het hier druk, overal achteraan bellen om onze laatste papieren geregeld te krijgen en alles op te zeggen wat we hier geregeld hebben.
Als eerste heeft het mij heel wat telefoontjes gekost om onze jaaropgave van dit jaar te krijgen. Na 4 weken was hij klaar en toen vertelde ze er nog even bij, dat we ook nog een bewijs moesten hebben van onze particuliere verzekering in Nederland, anders moeten we alsnog bij de belastingdienst hier premie over betalen... Gr.... Had ze dat ook niet even eerder kunnen zeggen. Maar goed, na 1 telefoontje was dit geregeld en als het goed is ligt dit vandaag op de afdeling.

Morgenochtend naar de belastingdienst, dat wordt een nummertje trekken en dan maar wachten totdat je aan de beurt ben. We gaan echt supervroeg. Ik ga Danielle uit de nachtdienst ophalen en dan gaan we direct. Het schijnt dat hij al om 7 uur of 7.30 uur open is. Ben benieuwd.

En dan volgende week echt de allerlaatste dingen regelen. Water en electriteit, ook hier moet je weer persoonlijk naar 2 verschillende kantoren om het op te zeggen en dan na 2 dagen weer terug om je borg op te halen. Ik ga toch maar kijken of dit in 1x geregeld kan worden of de huisbaas gaat de borg terughalen en dat wij deze borg met onze andere borg van het appartement terugkrijgen.

Want volgende week willen we toch nog wel een relaxte week hebben hoor, elke dag even naar het strand om nog te genieten van het mooie strand en de heldere zee. De afgelopen dagen is het niet gelukt, vanwege de hevige hoosbuien die hier momenteel vallen.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Andrea,

    Neem poko poko maar mee naar Nederland!!! En geniet nog even van de zee en het strand.....
    Zag vandaag op de dienstlijst dat we 3 juni samen werken in de dagdienst. Raar hoor, maar wel fijn om je weer te zien!!Heb jullie gemist.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zon, zee en strand ga ik zeker missen in Nederland. Nou ik vind het ook vreemd hoor dat ik over 2 weken gewoon weer in het diak aan het werken ben en niet meer in het HOH...

    BeantwoordenVerwijderen