woensdag 11 mei 2011

Spannend, een rode roos....

Een paar dagen geleden, kwam Danielle erachter dat er toch wel een hele mooie rode roos in ons appartement lag. Dit riep bij haar natuurlijk heel veel vragen op. Ik zat al in spanning te wachten wanneer zij hierover vragen op mij zou gaan afvuren...

Best spannend hoor om zomaar een rode roos neer te leggen zonder afzender....

En jawel hoor, uiteindelijk kwam het spervuur van vragen.
Hoe kom je aan die rode roos, die daar ligt?
Van wie heb je die gekregen, van iemand van hier, of van iemand uit Nederland.
Heb je misschien toch een stoere ridder in Nederland waar ik niets vanaf weet...
Zou natuurlijk zomaar kunnen met mijn nieuwe outfit...

Ik in eerste instantie het volgend antwoord:
De 6 maanden zijn nog niet voorbij en je weet ook niet altijd waar ik naar toe ga, als je overdag lig te slapen....

Maar ik heb haar maar niet te lang in spanning laten zitten, dat kon ze echt niet aan. Net wakker en dan zo een mooie roos te zien liggen en niet weten waar die vandaan komt. En dan van mij ook nog een ontwijkend antwoord krijgen, was een beetje te veel van het goede.

Uiteindelijk heb ik het maar verteld waar die mooie rode roos vandaan kwam.
Afgelopen zondag was het immers moederdag en ik was toen 's morgens naar de kerk geweest en daar deelde ze deze mooie rode rozen uit...

3 opmerkingen:

  1. Ik weet nog steeds niet of ik dat verhaal over moederdag wel moet geloven.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha, goed je best gedaan Andrea.

    Enne Daniƫlle, ....ik geloof met je mee :)

    BeantwoordenVerwijderen