maandag 30 mei 2011

Weer in Nederland

Zaterdagmiddag ben ik weer aangekomen in Nederland.
Koud dat het is en was, 20 graden verschil dat is niet niks. Je zou er ziek van worden.
Vandaag zijn het betere temperaturen, boven de 25 graden.


Het is weer fijn om iedereen weer te zien en te spreken. Ook deze week staan er nog verschillende bezoekjes gepland. Niet teveel, dat is niet goed, het moet allemaal nog een beetje relaxed, vanwege mijn jetlag. Overdag willen slapen en 's nachts niet kunnen slapen. Hoe kan je dat veranderen?

Ik ben nu bij mijn ouders aan het internetten. In Utrecht heb ik nog geen internet, dat duurt nog even. Is op zich ook wel lekker rustig hoor, kan je lekker genieten van je mooie, schone, grote huis.

Vandaag voor het eerst sinds zeer lange tijd een oer-hollandse maaltijd gegeten. Gekookte aardappelen met wortelen en snitzel, wat wil je nog meer. Hoewel het Arubaanse eten mij ook goed beviel.

Iedereen een hartelijke groet en tot ziens!

1 opmerking:

  1. Zie er naar uit je weer te zien! Alleen ben ik er vrijdag niet..... Tot gauw!
    De geruchten gaan dat je superbruin, met een minirok en opgemaakt(???) op de afdeling was. Mrsa vrij in jouw geval....

    BeantwoordenVerwijderen