woensdag 16 februari 2011

Belevenissen

Lieve famlie en vrienden in het koude Nederland. De laatste week is mijn weblog niet zo trouw bijgehouden. Dit had verschillende redenen.
Ten eerste hadden en hebben wij het hier veel te druk met al onze stoere ridders. Hier hoort u later nog meer over.
Ten tweede zijn mijn ouders inmiddels hier weer gearriveerd. En voor hun moeten er ook leuke dingen bedacht worden en ook ondernomen worden.
Ten derde, afgelopen dagen heb ik ook mijn computer moeten delen en daardoor niet veel tijd gekregen om mijn weblog bij te houden.
Na bijna 4 weken vakantie is mama helemaal gewend aan de caribische zee. Ze vindt het nu zelfs heerlijk, in het water.
Nog even en mama is dan een echte waterrat....



Hier nog 2 dagen genoten van de mooie natuur. Zelfs hier op Aruba is er een stukje buitenland wat je echt niet zou verwachten. Het Spaans Lagoen.
Soms door onbegaanbare wegen, maar echt nog wel voor herhaling vatbaar. Vroeger was hier een goudsmelterij, die nu vervallen is.



Binnenkort ga ik hier nog een keer naar toe. Er schijnt hier nog veel goud in de bodem te zitten. Misschien vind ik her nog wel een leuk goudklompje...



Zoals ik hierboven al verteld had, is de goudsmelterij in verval geraakt. Hiernaast is de electriciteit doorgesneden. Misschien de rekening niet op tijd betaald....
Alles kan hier immers.










Een mooie relaxte foto van de vakantie












Zulke huisjes zie je hier veel staan. Sommige zijn heel mooi geschilderd en andere zijn gewoon kaal of de verf is ervan gesleten.






Aankomst van pa en ma op Aruba.








4 opmerkingen:

  1. doe maar wat minder foto's want hier worden we steeds meer jaloers. Vooral op dat heerlijke, mooie weer en de fantastische omgeving waar jullie zitten. Geniet nog maar van de paar dagen met je ouders en tot laterz.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk dat je ouders zo ondernemend zijn en zo zichtbaar genieten! En jij geniet vast mee!!!
    Doe hen de hartelijke groeten!

    BeantwoordenVerwijderen