woensdag 16 februari 2011

Kerstkip nr 2 & 3

Inmiddels is het al februari, en nog lag er in onze diepvries 1 kip. Deze kip lag op iemand te wachten die zei: ik wil je ontleden.
De persoon die dit moest doen, moest nog wat moed verzamelen, maar ook ideeen. Van hoe haal ik de ingewanden uit de kip. Het schijnt dat er nog weleens een levertje en wat andere dingen in zitten die je er uit moet halen.
Ook hier is goede raad duur, al eens op internet gezocht.


Zoals u hier kunt zien, is er een expert gearriveerd die goed een kip kan ontleden.
Ik heb ervan genoten.

Pa bedankt! voor het slachten en het bakken van onze kerstkip. Hij was heel erg lekker.



Kip nr 3 hebben we van een collega gekregen, zo ook ham nr. 3. Deze ligt nog bevroren in de vriezer. Deze ga ik binnenkort zelf nog een keer slachten. Dat kan ik inmiddels. Ik heb nu ervaring en al doende leert men...

3 opmerkingen:

  1. Op Aruba is hetzelfde als in Nederland

    Groetjes ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha!!! Kan ik die superpa van jou niet eens een keer lenen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: ( lendingcashhelpdesk@gmail.com )
    ----------------------------------------------------------------------------

    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email:( lendingcashhelpdesk@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen