donderdag 5 mei 2011

Hondsbrutaal....

Lekker in het water zwemmen, zie ik ineens mijn "zwemburen" heel hard het water uitrennen. tot mijn verbazing zie ik ze nog harder lopen, uit mijn ooghoeken zie ik dat er iets wegwaait. Nee het waait niet weg, het rent weg. Ik kijk nog eens goed en wrijf nog eens in mijn ogen. Ja ik zie het echt wel heel goed, daar rent een aap met een plastic weg. Hij rent de jungle in en klimt waarschijnlijk met zijn buit de palmboom in. De jongen van het stel wat heel hard het water uitrende. Rent nog steeds op zijn bloten voeten ook de jungle in. Hij wil waarschijnlijk nog wel iets van zijn buit redden... Na een poosje zie ik hem weer terugkomen met 2 zakken chips in zijn hand, de rest van zijn tas is hij echt kwijt. Zeer waarschijnlijk zit de aap met zijn hele familie van de lekkere dingen te genieten boven in de palmboom en zit ons nu uit te lachen omdat er niet goed op de spullen is gelet.

Zoals gebruikelijk ga ik daarna mijn siesta op het strand houden. Ik schrik wakker van een harde gil van Danielle. Zij is te geschokeerd om iets te doen, blijft gewoon zitten waar ze zit en kijkt met grote ogen naar links, waar mijn tas lig (goed dicht geritst en mijn schoenen aan mijn tas vastgeknoopt). Op 10 cm van mijn tas zit een aap te kijken of hij iets kan meenemen oftewel mijn tas of iets eetsbaar uit de tas. Ik denk dat hij voor de eerste optie gaat, daar heeft hij namelijk het meest aan, want echt alles zit in mijn tas. Maar ik heb nu echt geluk, de tas is te zwaar voor hem, dus hij laat hem maar liggen. Goede raad is nu erg duur (mijn paspoort etc. zat allemaal in de tas) en mijn siesta was nog niet klaar. Ik heb hem tas goed neergelegd en ga hem nu maar gebruiken als hoofdkussen en ga mijn siesta maar vervolgen zoals u hierboven ziet op de foto...



2 opmerkingen:

  1. whahaha, ik had dat graag gezien zeg. Wat een mop met die apen. En ja, je tas kun je natuurlijk prima gebruiken als hoofdkussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo had heb ik nou ook weer niet gegild! En dat beest was écht hondsbrutaal. De tas stond nog geen halve meter bij mij vandaan. Hij pakte de tas vast, dus ik greep de tas ook beet en gaf er een harde ruk aan. Hij rukte gewoon net zo hard terug, hè...

    BeantwoordenVerwijderen