maandag 2 mei 2011

Vakantie Costa Rica

Hieronder een korte foto impressie van mijn vakantie naar Costa Rica. Na een hele mooie vakantie gehad te hebben, is het nu tijd geworden om een keuze te maken uit ruim 1500 foto's! Ik vond het erg moeilijk, heb het geprobeerd. De natuur is daar mooi en heel afwisselend. Het ene moment zit je in een tropisch regenwoud en even later rijd je door een savanne landschap.



Hier ben ik heel trots op mezelf, dat ik gewoon over 8 hangbruggen heb gelopen! Zoals jullie hier kunnen zien, was het hier echt koud, 21 graden of iets meer. Die temperaturen zijn we niet meer gewend hier.




















De kerk van La Fortuna met op de achtergrond de Arenal (de vulkaan)

Hier in Tortuguero, de jungle, hebben we 2 hele mooie dagen doorgebracht. Het was schitterend, zo mooi is de natuur hier, dat je je echt nietig voelt. Zo groots en zo ongelooflijk ongerept nog. Je hoort en ziet alle dieren hier 24 uur per dag. Het is hier niet 1 moment stil. 's Nachts hoor je alle vogels die tegen elkaar bezig zijn en zo rond een uurtje of vijf worden de apen wakker. Het is dan ook de tijd dat het licht gaat worden in Costa Rica.









Hier op de airport in Aruba, waar we ondertussen ook al wat uurtjes hebben doorgebracht. Was het nu wachten op ons vliegtuit, wat ons naar Panama moet brengen en dan naar Costa Rica waar we een hele hoop uurtjes later aan hopen te komen. Uiteindelijk moeten we bijna drie uurtjes vliegen, maar door alle wachttijd zijn we denk ik 6 - 7 uurtjes onderweg geweest. Panama hebben we uitgebreid de tijd genomen om te winkelen. Danielle heeft daar supermooie tas gezien, maar ze wilde hem echt niet kopen... Waarom weet ik niet. Hij was echt heel leuk.


- Wordt vervolgd -








2 opmerkingen:

  1. Mooi!!! En weer een avontuur erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marijke,

    Het avontuur is nog niet afgelopen hoor! Ik heb ook nog het verhaal van de apen...

    BeantwoordenVerwijderen